lördag 17 januari 2009

Okej?

Vi sitter i soffan med varsin dator - väldigt romantiskt.
M nyser.

Jag säger inget. Orkar inte eftersom jag just blivit botad från huvudvärken från helvetet.

Kolla! säger han och sträcker fram något. Jag hinner tänka: herre gud det är snor han kommer visa. Det är det inte. Det är ett hårstrå han dragit ut ur näsan. Han verkar stolt. Håller upp det mot ljuset. Jag vet inte vad det är jag ska säga.

-Kolla!
-Är det från näsan?
-Ja! Stor va!
- Mm (???????????????????)

-----------------
Älskar den här idag. Har just en Kjellvander-revival.

5 kommentarer:

Rosa Hemmet sa...

Haha... Du det där lät väldigt romantiskt ;) Men visst måste du ju ändå erkänna att du blev imponerad? Ojoj... Ha det grejt babe

Josefine sa...

hahaha... ja jätteimponerad! :) du med! kram

Anonym sa...

Haha, ja, man får ju vara stolt för små saker också!

Det ska bli kul att dricka öl med dig på måndag!

Javisst bor jag i Majorna!

Anonym sa...

Det där är romantik i dess ädlase form. tror jag ;-)

Josefine sa...

sassy: ja precis. det gäller att värdesätta de små lyckostunderna. ska bli jättekul!

maria: haha... ja det måste ju vara det. känns väldigt... eh.. intimt liksom.