måndag 26 januari 2009

Posören.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jag höll på att kisa på mig (!!) av skratt när jag insåg hur knasigt min bästischs hund sitter. Det går knappt att förklara men hon sitter liksom på sina bakben som ligger korsade. Som en sorts mörklig indiad eller nästan-människa-ish. Fattar inte hur. Men det är roligt så man dör.

Tinalinatiny sa...

Sjukt söt! Katter är otroligt bra på att göra roliga poser.

Anonym sa...

Åh, vilken söt liten poser till katt! Den ser verkligen ut att njuta av att bli plåtad!

kram

Josefine sa...

kajsa: haha... jag fattar på ett ungefär!

tinalinatiny: verkligen. det ser helt galet ut med såna mänskliga poser!

sassy: haha... ja jag tror han har lärt sig av lilla s eller något. kram

Anonym sa...

haha! Ryssland är världens sötaste och tuffaste katt. Jag har mailat bilden till Stefan, han kommer gilla den :)

martina sa...

Ha häftig pose!

Anonym sa...

hej! du borde skicka bilden till www.cuteoverload.com

Anonym sa...

ÅÅåå, vilken liten vaniljbakelse. Hihi- de är för charmiga, de där :-)

Nipe sa...

Vilken njutare!

Anonym sa...

Ryssland :)

Josefine sa...

lilla anna: vad roligt! ja han är en liten snygging minsann.

martina: verkligen!

anonym: ja kanske det! jag blir nog en kattblogg med tiden.

maria: ja han är ju det när han ligger stilla i alla fall! :)

nipe: det är han. det och en vildkatt.

alex: mäktigaste kattnamnet ever. alla undrar varför han heter det... haha

Anonym sa...

mäh ååå sötnos! vill krama ihjäl han typ. ryssland koketterar.

angående hämndfilmer, det finns faktiskt en uppsjö av hämnd-filmer med kvinnor i huvudrollen, jag älskar hämndfilmer för dess hänsynslöshet, drivkraften är rent raseri och de vet att efter hämnden finn inte mkt mer men de brinner upp för en enda sak, sin värdighet mot en korrupt värld, det är galet romantiskt och vackert tycker jag.

blaxplotation har ju massa sådana filmer, foxy brown typ, men där är jag inte bevandrad i alls. japanerna är duktiga här med, lady snowblood tex., har dock inte sett dem men de ska vara väldigt vackra. sen finns det en serie filmer som jag glömt nament på just nu, men det är skitbra vackra filmer om en kvinnas hämnd, jag har sett en och jag löv it, nåt med jail-nåt. fan att jag inte kommer på det just nu. sen finns ju svenska klassikern thriller, den är grym! (å är den film som tarantino inspirerades av till sugiga kill bill).

sen gillade jag baise moi oxå. och en av de bästa hämnarfilmer ever är en japansk nutida film som heter freezer (http://www.imdb.com/title/tt0266555/) fast här heter den tydligen freeze me. den är galet grym och vacker.

massa mer finsn ju såklart men ngra jag kom på just nu. men vill komma på namnet på de där japanska jail-filmerna. grrr.