fredag 30 januari 2009

Såggatan.


8 kommentarer:

Caravaggio sa...

Tjusigt. Det var alldeles för längesen jag såg den gatan.

Josefine sa...

Det var vår tidigare adress! Många moppekids och arga tanter. Men vi satt alltid och drack vin på balkongen och spanade på nätterna.

Caravaggio sa...

Ajajaj moppekids och arga tanter, det låter lite som en sågning av den gatan.

Josefine sa...

haha... nä inte alls. vi gillade att bo där. även om moppeungarna körde som kompletta galningar nätterna igenom.

Mr Elway sa...

Du glömmer drive-by'sen emot pizzerian med Ms Muffin!

Josefine sa...

mr elway: haha... ja du anar inte. vi bodde ca 100 m därifrån fast på motsatt sida. vi sov med balkongdörren öppen ena gången. vi hörde inte ett skit. m var mäkta besviken. berättade stolt för alla att vi bodde på ghettogatan nummer 1 i majorna. andra gången sprang han upp naken och stod med kikare. eller nej. det var vid en brand i en container. men det är minsann action på den gatan!

Josefine sa...

btw mr elway så lyckas jag inte kommentera på din järegårdblogg.. måste kolla med m om jag gör fel på nåt sätt. i alla fall.... jag gillar den skarpt!

Mr Elway sa...

Ha ha ha... Jasså du hittade dit. Vette fasen vad det är med kommentatorsfältet där. Säkert jag som har någon udda inställning som jag inte fattar som förhindrar kommentarer.