fredag 30 januari 2009

Konstigt.

Jag har en återkommande dröm där jag plöstligt inser att jag som barn varit med i en ytterst populär amerikansk barnserie (som inte finns i verkligheten) där jag alltid är iklädd en orange vindjacka med såna där små "kragar" som liksom hänger ut över axlarna (lite Star Trek nästan). I drömmen minns jag hur jag hade sockerbitsframtänder och snaggad lugg och att jag nu måste rusa till datorn och leta upp serien på IMDB. När jag drömde drömmen nyss så var det bråttom att leta upp serien där så att jag kunde blogga om det. Vem fan bloggar om något sånt? Jag hade mörkat.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Jag har alltid tänkt att den där J som ibland omnämns i bloggfrossa ju måste vara en kul tjej. Och mycket riktigt! Här kommer jag titta in fortsättningsvis.

Josefine sa...

haha... tack! ja det är jag som är musan bakom bloggfrossa. typ.