torsdag 8 januari 2009

Jag mindes just varför jag är så säker på att TV4 är ett verk av djävulen.

Jag såg en "dokumentär" (osäkert om man får kalla sådan slappt producerad skit för dokumentär) om vapen + barn i USA.

En familj åkte på kulsprutefestival med sitt barn.
En pappa byggde nåt vapen, som jag icke vet det korrekta namnet på, åt sin lilla dotter. Det fanns till och med vapen i rosa. Vilken tur. Ska man ha vapen när man är 9 är det klart man ska få det i sin favvofärg.

Undrar varför alla medverkande i programmet hade valt att operera bort 95% av sina hjärnor. För det är det enda som kan förklara det jag just sett.

6 kommentarer:

Anonym sa...

mmm tänk om man kunde få den där perfekta dagen..
fast öl med dig och sasy i vår låter också helt jäkla perfekt!

massa kram miss muffin!

Anonym sa...

mmm tänk om jag kunde få drömma lika underbart inatt igen och inte bara ha dessa små vaga fragmentariska drömbilder kvar innanför ögonlocket...suck...
nattinatti! hörs imorrn babe!

Tinalinatiny sa...

Jag såg det också tyvärr. Det är inte konstigt att världen ser ut som den gör over there.

Anonym sa...

Jag såg den så gott som hela och kan bara konstatera att världen ÄR galen. Det ska lite till för att förvåna mig nu känns det som...

Anonym sa...

Jag bor i USA och kan inte slutas att förundras över det här landet... Ett filmtips är att se Idiocracy, en spelfilm fast när man bor här känns den som en dokumentär.

Josefine sa...

gabbe: det ska jag göra! tack för tipset!