torsdag 1 januari 2009

This is Nyårslove.

7 kommentarer:

Anonym sa...

åh sötnosar!

haha ja det var ett litet under och det tog några år denna övertalningskampanj..men jag måste säga att i båda blivit mer harmoniska och förhållandet lite bättre sen vi fick pojkarna..

=)

Anonym sa...

jag har ju egentligen fyra katter hos mina föräldrar men de är riktiga utekatter så de skulle aldrig ha funkat att ta in dom i lägenhet...och det har känts så tomt utan katt...samtidigt som känt mig så hmm klven ibland. Som att jag svikit de andra katterna och valt sambon framför dom..om du förstår hur jag menar.
men de har det ju prima hos mina föräldrar i hus med trädgård och massa områden att springa fritt på och jaga diverse smådjur.

Anonym sa...

alltså låter man dom alldrig få gå ut så "vet de ju inte om ute" och mår inte dåligt av att vara inne om man aktiverar dom, leker med dom och låter dom ha mycket space att vara på..klösmöbler och leksaker och kanske några fönster de får sitta i.
Sen får man se till att kastrera eller sterilisera dom när tiden är inne för det..särskilt hankatter för urinet stinker ju och dekan börja markera revir inomhus och kissa lite varstans.
Sne är väl en kattkompis att föredra när de är innekatter.

Anonym sa...

massa kram till er och godnatt..och jag tror er kärlek räcker om det inte blir en kattkompis.

Anonym sa...

Jag smälter. Totalt.

Anonym sa...

Sötisar. :)

Josefine sa...

Maria: mm... det gör jag också varje gång jag tittar på honom! vi är helt betagna!

annlouise: :) tack!