lördag 3 januari 2009

Gissa hur gammal min kille är.

Idag ska vi utanför dörrarna. Vi ska åka till Alingsås och gå på Konsthallen. Det är på mitt initiativ. Nyss såg jag min älskade stappla ut som Quasimodo till toaletten. Har har ringt sjukvårdsupplysningen pga sin värk. Han gnäller nästan oavbrutet (när han inte pratar danska vilket han nu nästan helt övergivit svenskan för att göra - vet ej varför). Jag undrade om det verkligen var en bra idé att göra detta idag eftersom han verkar ha lite feber fortfarande. Men han ska tvunget ut. Och det vill ju jag med. Men sen sa han...

- Om jag inte orkar så kanske det är trevligt med bara en liten biltur?


VA? En biltur?
Kul. Jag är ihop med en pensionär.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!! Alla dina inlägg hittills under 2009 har varit tokroliga! :D

Anonym sa...

Haha, jag har suttit och läst i genom dina inlägg om din sjuke karl nu och jag skrattar nästan ihjäl mig! Hoppas ni kommer iväg på en liten utflykt ändå!

Förresten så börjar min pojkvän bli sjuk nu, så jag vet vad jag har att vänta mig...

Boxningen är på onsdag nästa vecka klockan 7 och jag är så glad att du vill följa med!

Josefine sa...

Tackar allra hjärtligast! Det var väldigt snällt sagt. Jag är väldigt glad för att ha en sån fin kille som går med på att jag skriver så drygt om honom (världens bästa är han!)!

sassy: haha... tack vad snäll du är! ja vi kom faktiskt iväg. lite gnäll har det varit. han trodde det var fel på ryggen plötsligt... Men.. du lycka till med din kille.