måndag 5 januari 2009

Idag har vi kastat ut julen

och det är underbart!

Eftersom M:s finanser snart är körda i botten passade han på att köpa ett spel till sitt (egentligen vårt) wii häromdagen. Warioland - the shake dimension. Det innebär att jag i detta nu ligger i soffan med katten bredvid mig och några centimeter ifrån mig sitter lilla S och våldsskakar spelkontrollen bredvid sin far som skakar ännu värre.

Det är en mycket speciell syn.
En vuxen man i glansiga röda mjukisbyxor som fokuserat, som aldrig någonsin förr, skakar på en liten vit plastsak. Han hör inget. Han har inget sidoseende längre. Han är döv och tunnelseende och skakar som om han led av någon dödlig sjukdom.

Jag är så stolt så jag nästan spricker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha- ser det framför mig. Och kisse.... nu blev jag avundsjuk ;-)

Anonym sa...

haha jag tycker du verkar ganska så jäkla rolig med gumman!