måndag 19 januari 2009

Joaquin Phoenix:

mannen som sålde smöret och tappade ALLA pengarna.

5 kommentarer:

Eva Thimgren sa...

OMFG...jag kan inte se klart på klippet! Var tvungen att stänga av strax efter att han började...eeh "låta". Jag skäms och känner mig smutsig i öronen.

Anonym sa...

Jösses ;-)

Josefine sa...

illustratören: i hear you. jag fick egentligen krupp bara jag släte om skiten. sen späkte jag mig själv med the real stuff på tuben och sen blev jag tvungen att dela med mig..

maria: verkligen. han var ju så bra. walk the line liksom. han kan ju det där. men rappa. nej tack.

Mamman sa...

My God, är detta engelska han sjunger på eller något eget hopkok av rap-akalja.
Jag tror jag behåller min bild av honom när han hedrar Johnny Cash, på tiden då han hade smöret kvar.. =)

Anonym sa...

nej. nej nej nej. varför tittade jag på det där. joaquin phoenix är ju min livs kändiskärlek, jag ÄLSKAR honom. asså han i Till varje pris (o MY). men det här...

var nog ett skämt, japp det var det. ett litet skoj bara. sådeså.