måndag 15 juni 2009

En lurifax.

En f.d. kollega till M erbjöd honom 250 kronor för att ha "lite kåt" som status på Facebook. Det ville inte M tydligen. Nu har den f.d. kollegan lurat i honom att HAN skrivit in i det i M:s status men att M inte kan se det själv. Nu har M tvingat mig att gå in på FB två gånger för att kontrollera om detta stämmer. Jag sa till honom att skärpa sig och inte vara så lättlurad. På det svarade han att han inte är det men att man aldrig kan vara säker på såna saker.

Nyss avslöjade han även att han undersökt saken på två olika datorer.
Det är ju alltid bäst att vara på den säkra sidan.

....
I efterhand undrar jag givetvis varför jag inte sa
"oj det står ju visst där."
Då hade han kissat på sig och sen dött.
Hur kunde jag missa detta gyllene tillfälle till lur-samarbete?
Fy fan. Jag har kanske tappat det.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ju skylla på att du är gravid och hoppas att det går över:-)

(Graviditeten går ju över, jag tänkte på oförmågan att se ett perfekt tillfälle till lur-sammarbete!)

Anonym sa...

Lite som att missa öppet mål i fotboll från 0,5 meter!

Medelklassman sa...

Aaaahahahaha! Fyfan! Du skulle ju ha spelat med!

Hur kan man förresten nojja över att ha "lite kåt" som status på FB? Det skulle jag lätt ha 24/7, om jag var med vill säga.

anja sa...

Ja! Skyll på att du är gravid! Missa något sådant!

Fredrik sa...

Så mjuk trodde jag inte du var.

Ack, du missade ett öppet mål.

Josefine sa...

mrarboc: ja nånting måste jag skylla på. det här är oacceptabelt.

anonym: ja herre gud. pinsamt.

30+: ja jag skulle ju det. jag var bara så upptagen med att han var en lathög som inte orkade gå in själv och kolla. jag fattar inte heller riktigt vad som skulle varit så farligt med "lite kåt".

anja: usch.. nä det är inte okej alls att missa ett sånt tillfälle.

doktoranden: haha.. du anar inte hur mjuk jag är egentligen!