onsdag 3 juni 2009

Suffer well.

Man kan säga att allt går väldigt långsamt här idag (också).
M är hemma med ögoninfektion. Yes. Han åkte på den trots att det var två veckor sen jag hade min släng.

Vi äter långsam frukost och tittar på tredje säsongen av Big Love (bästa hittills).

Jag känner mig tung och trött idag. Har ätit lite för mycket. Är lite för täppt i näsan. Det är lite för varmt i lägenheten. Och jag är lite för gnällig.

Men jag läser bra bok!
Don Delillos Falling man
Jag är lite mer än halvvägs och än så länge är den nyanserad och ytterligt välskriven. Rekommenderas!

2 kommentarer:

Krib sa...

Älskar Big Love! Ny säsong sägs vara på gång till januari.

Josefine sa...

åh nej inte förrän januari! ja visst är big love fantastiskt. tycker verkligen att det tagit sig också sen andra säsongen som jag tyckte var lite småseg emellanåt.