måndag 4 maj 2009

Farväl lilla växt du är ej mer.

Offer


Mördare

10 kommentarer:

LillaGrå sa...

Haha! Det var ett talande inlägg!

Aitsaidbrad sa...

Måste hålla med LillaGrå! :)

Josefine sa...

lilla grå: haha.. ja det är det!

aitsaidbrad: just nu är jag inte så nöjd med honom... :)

Huskatt sa...

den finns ju där, klart han dräper den (:

Sassy sa...

Haha, du skulle se vår lilla palm, den har inte ett strå kvar. Och gissa vem som är den skyldige? Inte är det Zoom i alla fall!

Ja, en promenad måste hinnas med, torsdag kanske?

kram

Tinalinatiny sa...

Aa herregud. Det där känns igen. De plantor som inte svansbarnen tar död på, tar jag död på själv ;)

Nemo sa...

Den mördarblicken. Nu fattar jag. Ryssland - Stalin... klockrent

Trixtess sa...

Hahaha. Mina växter har som tur är överlevt min Busings framfart. Dessvärre är många blad halvätna.

Josefine sa...

huskatt: sant!

sassy: haha.. det är inte lätt med växter. jag är den enda i det här hushållet som gör något för att hålla dem vid liv.. kram!

tinalinatiny: haha.. plastblommor kanske? ;)

Nemo: eller hur! Han ser ut som en dåre på den här bilden.

en tråkigare blogg: ja vi har en del halvätna också. som tur är verkar ryssens lilla mage tåla i stort sett vad som helst.

Anonym sa...

Hahahahahaha. Jag dör. Mina vackra orkidéer som jag varit stolt som en tupp för har inte ett blad som inte är fullt med hål i. Givetvis finns det inte en blomma kvar på någon av dem. Skadeinsekten har päls och fyra tassar och jag vaktar min Lyckliga Lotta med järnblick. Den ska inte det ljuvliga lilla monstret komma åt...