onsdag 27 maj 2009

Fönstret mot gården.

Igår lade jag mig i sängen först. Sen dök M upp efter några minuter.

M - Jag blir inte klok på relationerna här på gården!
J - Nähä.
M - Nu satt hon konstnären där ute med en gubbe...
J - Ja?
M - Ja och drack något!
J - Okej [tänker: vad fan pratar han om?]
M - Ja och nu går de in tillsammans i den lägenheten där... hon bor ju egentligen med nån annan.. tror jag.
J - Kan man säga att gården är detsamma för dig som Glamour är för tanter?
M - mmm.. kanske [fortsätter spana i fönstret].

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ooooooppps, bäst att smyga intill väggarna då =))

Alltid bra med någon som håller koll ;-)

Johan I Majorna

Jenny sa...

Ha, spanarn slår till igen!

Sassy sa...

Alla behöver nog se någon form av såpa för att leva ett drägligt liv!
Och din karl verkar vara en riktig spanare!

Det var kul att springa igår och det kändes som om jag sprang jättesnabbt, men sen blev det 22:10 ändå...

Jag kommer gärna på fika snart igen:)

kram

Josefine sa...

johan i majorna: ja det är nog bäst. du ska veta att han har uppsikt över alla. så fort han hittar kikaren sitter i n g e n säker i sin lägenhet..

jenny: verkligen. han ser sjukt töntig ut när han slår till också!

sassy: ja jag tror också det. jag skulle nog behöva en såpa egentligen. kanske om "savannah" eller någon anna sån fantastisk såpa kommer i repris! du får jättegärna komma på fikabesök igen snart! kram