måndag 25 maj 2009

Vattenkatten.





11 kommentarer:

h sa...

SÖT!

kryddan sa...

så fina bilder! och fascinerande att se en katt som är nyfiken på vatten. För vår galning är vatten lika med gift. Iallafall i rinnande form.

får han dricka det med huvudet nerkört i en karaff är det däremot helt ok.

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Hihi...djur är bara för härliga! vad skulle man gjort utan dessa små varelser? SÖTT! Kram

LillaGrå sa...

Vilka fina bilder! Som vanligt :)

Vi har också en vattenkatt som brukar ligga i tvättstället och sova. Sätter man på vattnet ligger hon kvar och dricker. Hon har nog inte läst avsnittet om rädsla för vatten i kattmanualen...

Tinalinatiny sa...

Söt! På sista bilden ser det nästan ut som att han står & duschar lille Ryssland :)

Malin sa...

va söt!

Sassy sa...

Vad söt hon är! Mina katter brukar slicka upp vattnet från badkaret när vi har duschat...

Jag har precis gått upp, men så fort jag har fått i mig frukost och gjort mig i ordning så kan jag, säg en tid!

kram

Sassy sa...

13 blir jättebra!
Ses då!

kram

Ann-Louise [En bulle ur ugnen] sa...

SÅ söt! :)

Josefine sa...

h: ja visst är han!

kryddan: åh tack! haha.. ja vår katt dricker i stort sett aldrig ur sin egen skål utan bara ur alla andra ställen där det kan finnas vatten.. när man vattnar blommor, i duschen, i handfatet, ur våra glas osv.

malin: nä de är ju bäst! :)

lilla grå: haha.. vad lustigt! undrar vad det är som gör att vissa katter är såna.

tinalinatiny: jag tror nästan att han är lite sugen på en dusch faktiskt..

malin: ja han är vår lilla skitjobbiga jättegulliga kattbebis.

Anonym sa...

Nämen gud. Jag smälter. Vilken sötnos <3