söndag 17 maj 2009

Öströö fårfarm.
















Öströö fårfarm.

8 kommentarer:

LillaGrå sa...

Fina bilder! Åsså är ju får hur fina som helst. Måste nog lägga ut nån fårbild jag med :)

Tinalinatiny sa...

Älskar den översta med fåren. Så himla fin. Fast alla var såklart himla fina :)

Jo tjena sa...

Jisses vilka fina bilder =)

Josefine sa...

lillagrå: ja får är underbara. tyvärr var det en massa ungar i vägen överallt så att jag själv inte kunde komma fram och klappa..

tinalinatiny: tack! jag tyckte att de var så himla gulliga där de låg en hel hög.

jo tjena: tackar tackar! :)

Sassy sa...

Ni borde skaffa ett litet lamm till S!

Hm, jag hinner nog inte på tis, ons, men kanske på torsdag?

martina sa...

Härliga bilder!

Tack för din respons på bloggen, folk tittar nästan konstigt på mig när jag är ärlig och berättar hur jag upplever det med en liten bebis. Men för mig har det varit en chock att det kunde vara så stor omställning, jag var liksom inte förbered på det, men som sagt alla är nog inte ärliga för visst hör man bara att alla tycker det är sååå underbart och mysigt med en bebis. För det trodde jag det skulle vara. Så roligt att du är gravid, hoppas du mår bra! Kram

LindaoEbba sa...

Vilka fina bilder! Blir glad i hela kroppen när jag ser dem. Tack!

Soffie73 sa...

Du är grym på att fota.