söndag 17 maj 2009

Söndag morgon.

Jag och M vaknar av att S:et plötsligt kommer flygandes i luften och landar över oss. Sen börjar samtalet.

S - Jag har ett syskon!
M - Ja vem är det?
S - Ryssland!
J - Ja och sen får du ett till men Ryssland kommer nog vara roligast ett tag till ändå...
M - Mmm
S - Varför det?
J - Ja du kan ju lyfta honom och leka ganska... eh... våldsamt med honom..
S - Ja!
J - Men du kan ju hjälpa bebisen att ta på sig kläder och så.. och mata.
M - Ja och så kan du ju klappa bebisen!
S - Ja. Och slå!
M - ?
J - ?
M & J - NEJ.
....
M går upp först. Han ska besöka toaletten. S:et följer efter honom upp och öppnar den olåsta dörren. Jag hör att M försöker få henne att stänga dörren igen och när jag kommer upp för trappan hör jag

M - Du kan väl gå ner och kittla J eller nåt!
S - [skriker av skratt] neeeeej
M - Men jag bajsar! Låt mig va.

Jag kommer upp för trappan och tittar in på toaletten.

Ja M bajsar OCH spelar patiens på sin iphone. Simultankapacitet.

M - Ta med henne ut jag BAJSAR!
J - Haha. Nej.

6 kommentarer:

anja sa...

haha!

Medelklassman sa...

Igenkäningsfaktor = hög. (Om man tar bort patiens på iPhone.)

Medelklassman sa...

Urschäckta min fel stavning.

Fredrik sa...

Hahaha.

Tinalinatiny sa...

Instämmer med de övriga; Hahah! :)

Moped sa...

Det ljuva privatlivet... :)