fredag 8 maj 2009

Sly & Mikebike

Igår såg jag ut ungefär som Stallone. Och då tänker jag närmast på en mörbultad Sylvester som just opererat hela ansiktet inför Rocky V. Jag såg verkligen inte riktigt klok ut. Mådde dåligt och höll mig inne hela dagen eftersom det såg ut som att jag blivit misshandlad.

M hade köpt chokladpraliner på Flickorna Kanold (han är världens bästa!) så vi drack espresso till det och hade det ganska mysigt (bortsett från att jag hade ett helt paket med bomullspads att torka ögonen med).

M - Jag älskar dig det vet du va!
J - Ja jag vet jag älskar dig. Tycker du att jag är ful nu? [det var jag]
M - [mycket tveksamt] näää.... nä... [en lite för lång stunds tystnad] men jag älskar dig ändå..
J - Okej. Tack.

6 kommentarer:

Hälsporren sa...

Hahaha, ja, du kan ju alla fall glädjas åt att din karl inte är någon bra lögnare :-)

Huskatt sa...

Sann kärlek :)

Sassy sa...

Choklad måste vara det bästa mot all sorts åkommor. Vad sa doktorn om ögat då?

kram

Sassy sa...

Jag tycker det är extra läskigt med sjukdomar som drabbar ögonen. Hoppas det går över snabbt! Jag hade ögoninflammation när jag var liten och jag tyckte att den där salvan var så hemsk att jag vägrade att ta den en kväll. när jag vaknade på morgonen kunde jag inte öppna ögonen, så pappa fick bära mig till badrummet och tvätta bort allt äckligt var...

Jag ska jobba hela helgen. Idag ska jag dra igång fotbollsträning med de boende, inte för att jag kan nåt om fotboll, men det ska nog gå bra ändå.

kram

Go gôbbe från Götet sa...

Va' fin han é egentligen, Mannen som står i mitten och börjar tröttna. Choklad från Systrarna Kanolds så bara . . .

Brett spektra på den gôbben med andra ord ;)

Grattis förresten till det lilla livet på väg!

Ha en fin helg i Götet!

Go gôbbe

Josefine sa...

hälsporren: haha.. ja jag får försöka se det från den ljusa sidan..

huskatt: ja minsann!

sassy: det tror jag också att det är. mot ögoninfektion, huvudvärk, kärlekssorg och träningsvärk. det mesta.usch usch usch. ja ungefär så var det imorse. härligt. kram

go gôbbe: haha.. ja du skulle bara veta vilken mjukis han är på hemmaplan.. :) (som tur är!). Och tack! den sparkar och går an idag. ha det fint du med!