söndag 19 december 2010

Kattkärlek:

9 kommentarer:

Fifi sa...

åååååhhh! Blev de bra vänner direkt? Tycker Ryssland att den lille är jobbig?

Jag drömde om dig och M i natt och det var så traumatiskt att jag var tvungen att skriva ett inlägg om det i ett bearbetande syfte. Hemska människor!

kram

Josefine sa...

Ja, det tog två dagar ungefär. Första dagen gömde Frallan (hans nya namn) sig under sängen. Sen kom han fram. Och efter några timmar var det ganska lugnt. Nu tvättar Ryssland honom och de stryker sig mot varandra. Jag är förvånad över att det gick så snabbt. det trodde jag verkligen inte!

Och drömmen.. vilken bisarr dröm!

Kram

Fifi sa...

Hahaha, ja, hemskt gärna, om jag vågar! Kanske i mellandagarna? jag jobbar ju, men någon kväll?
Jag måste ju få se den lille vita katten! Frallan var ett fint namn!

kram

Josefine sa...

Ja, absolut! Vi är i Laholm till annandagen antagligen men sen funkar vilken dag som helst! Hör av dig en dag när du orkar efter jobbet! Du är välkommen vilken kväll som helst!

Kashaya sa...

Vad söta katter.=)

Kashaya sa...

Vad söta katter.=)

Anonym sa...

men vad söta de är. kul att det går så bra så fort.
Vår Kattsing(salig i åminnelse) var svimfärdig av äckel i flera månader när kattungarna flyttade in. kanske berodde det på att det var en hel kull med kattungar vi plockade hem för att rädda lite....?

who? sa...

Underbart!

Josefine sa...

Ja, de är så fina! Det känns skönt att de blivit kompisar. Om nån månad börjar M jobba igen så då hade Ryssland fått vara ensam hemma väldigt mycket och han är en så väldigt social katt.