lördag 18 december 2010

Sova.

Han och jag sov till nu. Kvart över 11. Det var magiskt.

5 kommentarer:

Arne sa...

Han är fin! :) Hur går det med hans lillebror?
Jag har syndromet gravidhjärna, det kommer inte ut något smart från något håll här.

Ha en fin helg!
Kram

Honey sa...

Lyx. Mina två gick upp halv sju :P Och jag undrar också, hur går det med lillebroren?

tojis sa...

Vilken charmig sida din katt visar på morgonen, jag la precis upp synen jag vaknade till på min blogg. Suddig, men det är väl lika bra. http://tojis.blogspot.com/2010/12/god-morgon.html

Ha en bra dag!

Fifi sa...

Gud vad skönt! Själv sov jag till 9:15, det är länge för att vara jag nu för tiden. Och jag somnade inte förrän 00:00 igår, kors i taket!

kram

Josefine sa...

arne: ja men det går jättebra! känns så bra att de blev kompisr så snabbt. de lekar och har kul ihop. och slåss lite iofs. detsamma! kram

tiggerrr: haha.. ja det är ju lite tidigt. ryssland är en riktig latoxe. han är alltid med i sängen om man vilar eller sover och går inte upp förrän man själv gör det. tror att han hatar att vara ensam så det är bra med nytillskott för honom!

tojis: haha.. ja jag kollade bilden!

fifi: ja du har nytt liv som gravid! jag somnade ofta innan 22 när jag var preggo. herre gud vad skumt det var. hade kunnat lägga mig tidigare än så också. så vara uppe till 00 låter tappert! kram