måndag 20 december 2010

Gonatt.

Jag dog nästan av skam när jag såg sista avsnittet av "Våra vänners liv". Det var så smörigt att jag knappt kunde titta. Jag blev så utmattad av det att jag får gå och lägga mig nu. Ska försöka hålla mig vaken för så fort M skrivit sitt "This month"-inlägg som ska gå "jättesnabbt" (jo säkert!) ska han komma ner och massera mina fötter.

Godnatt ses imorgon!

P.S. Rocky roaden blev ju hur god som helst med julskum i. Och extra mycket dumle. Julen. Livsfarlig.

P.S. 2 Vet nån hur man lägger in en sån där "Läser nu" med en bild av boken i sidan av bloggen här?

6 kommentarer:

Hans sa...

Lägg in en textgadget på fliken Design -> sidelement, klistra in denna text:
§img = style="border: solid 0px #000000; C" src="LÄNK TILL BILD" height="140alt" />§p>§font size="1">
§i>BOKTITEL§/i>§br /> av FÖRFATTARE§br />§/font>§/p>

Fick inte skriva HTML-kod i kommentaren, så byt ut alla § till <

Lycka till!

Trixtess sa...

Hej hej! Jag klurade ut hur man gjorde eller hur man kan göra.

Om du går in på DESIGN (lägg till och ordna sidelement) och väljer lägg till en GADGET, så kan man välja att lägga till en BILD. Du får då upp en ruta där du kan välja vad bilden ska ha för rubrik, bildtext, länkadress osv.

Jag la upp Shantaram på min blogg för att testa. Länkade till adlibris.

Sofia sa...

Jag gör också som "En tråkigare blogg". Funkar skitbra :)

Josefine sa...

Tack för tipsen! Jättebra. Ska fixa det när jag orkar hämta adaptern till datorn.. den dör när som helst.

Anna sa...

å blev det gott med julskum i!?!
då finns det hopp för att minimarschmallowsarna i crazy färger & syntetiska smaker jag köpte passar prima då :)

Jonna sa...

*härmar*