lördag 4 december 2010

Gissa låten.

M tänker på en "svängig" låt som han eller vi gillade förra året.

Ledtrådarna:

M - Den går så här.. "nunun nuu nun nu nun nun"

M - "Everythings... nu nu nun"

M - Det är autotune

M - "heheheh nu nu nu"

M - Fattar du nu... hör du nu? Men hallå! Är du med eller?

M - Först sjunger de "he nu nu nanana" och sen bara fortsätter de "nanana nu nu nu".

M - Det är inte autotune förresten.

M - FAN JAG BLIR HELT TOKIG DET ÄR SÅ NÄRA NU!

M [visslar och sjunger] - "nu nu nu nu... nu nu" och sen "nananahehehenuu" och sen upprepar de liksom.

M - Hör du nu? Nu kommer du på det va? LYSSNAR DU?

M - JAG ÄR SÅ NÄRA NU. DU HÖR NU. VI FÅR HITTA ETT PROGRAM PÅ IPHONEN SÅ FÅR JAG VISSLA IN DET.

Återkommer med svaret vid senare tillfälle.

6 kommentarer:

Jonna sa...

Haha, ja det hoppas jag.

Josefine sa...

Det går dock trögt. Mikael har nynnat, viskat, sjungit in "melodin" i olika program men inget har lyckas hitta låten..

Linda sa...

*asg*
youtube-moment?

Josefine sa...

jag försökte filma det hela men han avbröt mig hela tiden.. :)

emster sa...

m verkar fan helt crazy ibland. gillart!

Josefine sa...

jag skulle nog säga jobbig. lite som en terrier. har han väl börjar med en sån grej så kan man glömma ett trevligt samtal till vinet. det blir bara världsfrånvänt nynnande och rytande om att jag inte fattar vad han sjunger.