fredag 17 december 2010

Vissa dagar.

Är bra från början till slut. En i och för sig ganska meningslös avslutning på skolan men hallå! nu är det jullov. Lunch med finKoftan och M på Biscotti. Sen åkte vi och shoppade. Och nu känner jag mig bara så där fantastiskt glad för att jag har en egen liten familj hemma i min lägenhet. Det är ju inte alla dagar som bara är lugna och helt tjafsfria. Men idag är en sån. Och kanske beror det till viss del på att M:s iphone inte funkar att surfa på längre (tack M:s förra arbetsplats). Eller så är det bara för att det är jullov nu. Fint är det i alla fall.

Och sen har jag en alldeles egenproducerad unge som fått ny regnbågspyjamas och silverskor. Bättre än så blir det inte.

7 kommentarer:

Jonna sa...

Skuggan får det att se lite ut som att hon leviterar. Heja jullov!

Linn sa...

Håller helt med Jonna. Först tänkte jag att jag verkligen måste vara sjuk 'för inte har dom slängt upp ungen i luften sådär bara för att få ett snyggt kort?'. Det man inte har i huvudet har man i..näsan?

Josefine sa...

Hahaha.. ja nu ser jag också det. Men bra tips. Kasta upp barn i luften = bra bild! Allt för bloggen.

Sofia sa...

Haha! Hon är så jäkla fin :)

EnglandsNina sa...

Hurra för jullov! Vilken fantastisk outfit, regnbågar och silverskor, det kan nog inte bli bättre. Supersöt.

Josefine sa...

sofia: ja, hon är så mysig. jag kan inte sluta lukta på hennes huvud. det doftar mariekex och är alldeles lent och mysigt.

englandsnina: ja visst är det fint! älskar starka färger på barn.

grace sa...

En egenproducerad tuff unge.