torsdag 25 november 2010

Doku.

Sofia konstaterade nyss att hon nu förstår varför folk alltid ligger i sina sängar och glor i dokusåpor. Vi gör också det. Tristessen dödar all energi. Så då lägger man sig i sängen och vilar tills det är dags för nästa (torftiga) måltid. Vegetarisk mat är inte norrmännens grej. Jag åt just en biff som hade samma konsistens som en skosula. Och den var det godaste jag ätit hittills här. Eller nej vi fick faktiskt "indisk" fisk en dag. Den var otippat god.

Nu ska jag vila vidare. Sen ska vi prata om nazism och den nya grundlagen.

2 kommentarer:

Alex sa...

Tristessen dödar all energi, amen på det! Jag har varit sjukskriven i lite mer än tre veckor nu och är så trött. Hela tiden. Tar mig inte ut, vill bara ligga i sängen och slötitta på teve.

Josefine sa...

A.M.O: ja herre gud. man blir tokig! jag mår lite illa av all datortid men orkar liksom inte göra något vettigare heller. hoppas din handled är fit for fight alldeles snart igen!