söndag 14 november 2010

Klädutmaningen dag 8

Ännu en dag var jag ute i mina håliga kängor och kom hem med plaskblöta fötter. Bör se över det där snarast.

I övrigt bara tråk: vit tunika som jag börjat gilla (lyckades dock spilla bearnaisesås på den), tights, strumpor, grå kofta,och brett brunt skärp som fått nytt liv tack vare utmaningen. Ingen bild på tråket.
..
Jo men se här. Här får man ju även en glimt av den fantastiskt marina-inspirerade inredningen på Bryggan där vi åt söndagsmiddag. Den mest pikanta inredningsdetaljen är annars det gulnade foto på Christian Olsson i fönstret från en gång när han var där och åt. Kändis-restaurang m.a.o.

5 kommentarer:

Jenny sa...

Om de däringa kängorna är i ett skick som skulle kunna gå att laga rekommenderar jag skomakaren på Andra långgatan. Han brukar fixa det mesta åt mig! Och säger till om det inte går.

Josefine sa...

Nej, de här är nog döda. Däremot har jag ju ett par väldigt fina bruna stövlar nånstans på vinden som dragkedjan gått sönder på. Ska ta ditt tips och fixa dem hos honom!

lisa lightning sa...

...fast det där med dragkedjor är ett gissel. ofta säger de att man lika gärna kan köpa nya kängor, eftersom det ändå går på en tusenlapp. men om man hittar en billig skomakare så är det ju prima.

emster sa...

jag tycker att christian olsson är ful.

Josefine sa...

lisa lightning: åh nej. jag gillar mina stövlar. de var ganska dyra också så det kanske kan vara värt det. jag får kolla.

emster: håller med.