tisdag 9 november 2010

Läsa andras bloggar.

Varje gång jag hör Aldrig ensam med Jonathan Johansson tänker jag på Sofia/Apple, dear?. För att hon en gång skrev om den och skrev att hennes A tänkte att den handlar om en bebis som ligger i magen. Så nu handlar den om det för mig också. När jag hör den tänker jag på Tintin i magen när hon var något mystiskt okänt. Och så blir jag rörd. Det är fint att folk delar med sig i sina bloggar av allt möjligt.

Nu hittar jag inte det inlägget. Minns jag fel Sofia?

3 kommentarer:

Sofia sa...

Åh jag grinar fortfarande när jag hör den! Särskilt p3 Guld-versionen. Det blir så övermäktigt fint med bebisen i magen (gud?), ballerinan och han som ligger under pianot :)
Såg honom på café häromdagen. Vågade inte säga nåt...
Men visst var det så!
(http://appledear.blogspot.com/2010/04/jonathan-och-bebis-eller-gud.html)
Tack för länk, blir glad :)

Ivana sa...

Åh vilken fin låt!

Josefine sa...

sofia: ja men det var så lite så! aha, såg du honom! vad kul. ja, det är en väldigt fin sång det där!

ivana: ja visst är det!