tisdag 23 november 2010

Day 12 - What's in your bag


* En text på danska om att borgerliga ungdomar inte får plats i något ungdomshus
* Ett kompedium med blandade texter (Tuve-raser, Lotta-boks-förening, Alternativt Nobelpris, Frölunda hockey, Beverly Hills mm mm)
* Läppcerat (jag tycker att cerat låter lite snuskigt)
* Mobiltelefon
* Penna
* Tuggummi
* Block
* Vantar
* Penna
* Liten orange plastsked
* Parkeringsbiljetter
* Örhängen
* En sån där mojäng man har till kundvagnar som jag fick som present på Kungälvs kommunhus

4 kommentarer:

Fröken Sverige sa...

Kompendiet verkar minst sagt intressant :)
För att införskaffa mina vrålsnygga gummistövlar måste du nog dessvärre vara tidsresenär. Köptes på Öland 2005. Ett av mina bättre fynd där ;)

Skye sa...

Lotta-boksförening, är det denna eller är jag helt ute och cyklar: http://www.estersallskap.se/ ?
Ville minnas att jag såg att du hade köpt en Lottabok på Ebbes hörna för jättelänge sedan, och tänkte tipsa om detta sällskap. Jag är med där nämligen :)

Är det något annat så, tja... hej :)

Josefine sa...

Fröken Sverige: Nej, attans med stövlarna!

Fröken Svår: Jaha vad kul! Min kompis Sofia är samlare av Lotta-böckerna. Hon har de flesta tror jag.

Skye sa...

Åh, då kanske du kan rekommendera oss för henne då :) Vi har jättekul.