torsdag 18 november 2010

S:ets födelsedag.

Det blev en del böcker till S:et i födelsedagspresent. Förra året var det för mycket kläder "oj då, man undrar nästan när de hårda paketen kommer" sa hon då. I år "ja, man blir ju lite nyfiken på vad det är i paketet som skramlar. Det är i alla fall inte böcker i det!". Men nöjd vad hon. Och det blev baglar, tårta och chili sin carne (hennes önskerätt) och godis framför "Halv 8 hos mig" som avslutning (det är hennes och mitt program).

Sen lekte S:et och Tino med stapelboxarna. Tittut-lekar förlorar visst aldrig sin charm. Och då menar jag verkligen aldrig för leken tog inte slut.

4 kommentarer:

Mirijam sa...

Åh vilken fin tårta! Jag tänkte göra en ponnytårta till mig själv i 31-årspresent.

annapanna sa...

Jag ser en liten hand på boxen vid golvet.. Är det Tintin som sitter på golvet med boxen på huvudet? :)

annapanna sa...

Förresten; Superfin tårta. Jag tror jag ska önska mig ett speciellt motiv av er när jag fyller år..

Josefine sa...

mirijam: ja den gjorde vi bra minsann! haha,.. kollade det enklaste enklaste. sockerkaksbotten. skära av i mitten och vända utåt. dekorera. färdigt. choklad-fyllning i två lager och banan +blåbär i ett lager. väldigt god. och ja! ponnytårta. förväntar mig foto på det sen!

annapanna: haha ja men visst är det det!