onsdag 17 november 2010

Framtida jobb.

Nu när jag fixat praktik vore det ju dumt att bara ta det lugnt. Inte oroa sig för framtiden. Så jag satte mig och målade naglarna och filade på min framtid.

Kommer att ta anställning som M:s professionella googlare. Han kommer att vara jobbig för han orkar inte ta reda på något själv (vad är detta, vad är det, hur ser den ut, hur stavas det, har du en synonym till det här, vem skrev det, har nån bloggat om det här osv).

Han kan tänka sig att betala mig 300 spänn i månaden. Så jävla dåligt. I övrigt: bra jobb.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Fy, vad han är snål! Det där jobbet är värt så mycket mer i månaden tycker jag. 300 kr, personlig städare av hemmet alltid, alla bajsblöjor och middag minst varannan dag. Minst!

Hanna sa...

Ingår kost och logi i betalningen? Hur många timmar rör det sig om?
300 kr/månaden är inte bra men det kan ju finnas andra fördelar med detta jobb!

Josefine sa...

dorro: nu tror jag att du är inne på rätt spår!

hanna: haha.. nä, det enda som ingår är nog att han dansar naket för mig ibland.

Kulturkoftan sa...

Behöver ni en praktikant så kan jag koka kaffe. Jag är ganska billig i drift.

Honey sa...

ja! och så skickar du över alla dina resultat såhär (fast med det han vill ha sökt på alltså, jag valde bara ett som verkade passa honom... :P) http://lmgtfy.com/?q=latmask

Josefine sa...

kulturkoftan: ja men visst. du kan säkert få en tia i månaden eller nåt. han kanske betalar sitt eget kaffe åtminstone!

tiggerrr: haha.. ja det ska jag bannemig göra!