fredag 19 november 2010

Ett tecken?

7 kommentarer:

jos sa...

Klart det är ett tecken! Nu har jag letat och letat i din blogg men hittar inte det jag söker..Det kan ha varit i våras eller i somras, eller rent av förra vintern men du skrev om ett ordspel ni hade spelat? Tror man hade papper och penna när man spelade det. Vad heter spelet? Eller är jag helt ute och cyklar? Jag älskar ordspel men lyckas inte frälsa min kille när det kommer till scrabble så jag skulle behöva testa en annan infallsvinkel :)

Josefine sa...

Korso! Skitkul spel. Rekommenderas! Det blir ganska tyst först och sen när man ska gå igenom orden. Herre gud. Rekommenderar en flaska vin till! :)

Fifi sa...

Ni kan adoptera mina katter.

jos sa...

Tack snälla! Ska genast bege mig ut och leta upp ett korso :)

Josefine sa...

fifi: vi får nog nöja oss med en kattunge.. :)

jos: det var så lite så!

LindaoEbba sa...

Klart ni ska adoptera!

Josefine sa...

Ja vi får se! :)