måndag 22 november 2010

Day 13 - This week

Jag har antagligen ångest för att jag inte får sova hemma på fyra nätter. Jag saknar barnen och M. Gillar överhuvudtaget inte att sova på okänd plats eftersom min sömn alltid varit lite opålitlig. Men eftersom jag är så trött vid den här tiden på året slocknar jag väl som vanligt. Troligtvis delar jag rum med Sofia. Kanske dricker vi ett glas vin. Helt säkert skriver vi texter ihop med norrmän, tittar på snön, låter bli att åka skidor när de andra drar till Lillehammer, fotograferar och har det bra.

När jag kommer hem på fredag ska M ha bakat en fin kaka med mascarpone i (på riktigt alltså - hittills har han bakat en rulltårta och det vara bara för att jag var så bakis att jag knappt kunde sitta upp). Sen ska i kramas och pussas och ha det bra hela helgen.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Jag vill också dricka vin med er.

Jonna sa...

Jag har inte sovit en enda natt utan min unge sedan hon föddes. Två och ett halvt år. På tal om mesigt.

Josefine sa...

sofia: ja men ta bussen hit! :)

jonna: ja men då är jag ju inte värst! :)