tisdag 9 november 2010

En snabbis.

Plötsligt är jag busy. Blir imponerad över att jag får saker gjorda. Att jag gör det jag ska (eftersom jag är så outsägligt trött emellanåt). Åkte och tränade efter ett snabbt mellanmål hemma efter skolan. Träningen som blivit lidande under en segdragen förkylning (nu skiter jag i den där förkylningen och tränar ändå trots lite ont i halsen) måste ryckas upp pronto.

Imorgon: Läsa 25 år gamla artiklar på KTB, Förvaltningsrätten, träna, kanske öl på kvällen med bibliotekarien, skriva den där Day 1.

Klädutmaningen gick bra idag: jeans som inte blivit använda på ett halvår, en vit skjorta jag aldrig haft på mig, ett volanglinne jag aldrig använt, en svart underklänning köpt i Köpenhamn (använd en gång). Jag försöker avverka de svåraste och jobbigaste kläderna först. Jag inser att jag verkligen behöver köpa en kofta (helst en grå långärmad omlott - tips?) om jag ska klara utmaningen. Garderoben lider stor brist på långärmat. Vintern blir plågsam utan det. Jag vill inte dö på kuppen liksom.

Inga kommentarer: