fredag 19 november 2010

Fredagstrevnad.

9 kommentarer:

Sofia sa...

Hörru du. Det här med Etsy. It's killing me! Kanske det bästa som hänt. Är gräsänka och gör av med en massa pengar från soffan. Såg tipset hos Johanna. Jag är så. jävla. såld!

Josefine sa...

Haha.. ja man ska vara försiktig med Etsy. Jag satt en hel helg och kollade saker. Där är för mycket. Man blir nästan sjuk av lycka! :) Vad har du beställt?

Sofia sa...

Ett helt sjukt fint halsband med en liten symaskin och en sax som hängen.
Men du, funderar på en grej. När jag kollade runt så hittade jag en del som verkar sjukt produktiva och seriösa och verkligen har en egen grej på gång. Sen hamnade jag hos någon annan där jag kände igen smycken från ett annat ställe, fast det vara bara ett ex, inga fler ur serien, och sjukt billigt. Vad är upp med det? Man kanske ska ha lite ögonen med sig? Jag betalar ju lätt mer till den som faktiskt skapat nåt än en skitsumma till någon annan.

Josefine sa...

Det låter fint! Vilken försäljare var det?

Oj, det har jag inte märkt. Men jag har surfat på så väldigt olika saker. Men verkligen. Inte kul att köpa det för struntsumma av nån annan än tillverkaren.

Sofia sa...

Poetic designs! (skönt ostigt namn också :)

Josefine sa...

haha.. du nu påminde M mig om att jag har halsbandet med saxen. kopplade inte ihop det.

Sofia sa...

Är det sant! Den här: http://www.etsy.com/listing/62375076/the-creative-soul-vintage-sewing-machine
Bananas!

Josefine sa...

Nä det var visst inte samma men... jag behöver nog också lite poetic designs nu. Känner det starkt.

Sofia sa...

Knock yourself out!