lördag 13 november 2010

Tapeter och smycken.

Jag drömmer om nya skor. Kanske ett par nya pippi-kängor som de jag har. Nu har de hål på tårna och in strömmar vatten i massor (bor ju i Göteborg).

Klädutmaningen dag 7 (klicka och se WrittenbyAlex fina Nansoklänning)
Puffärmströja (måttligt använd), svarta underklänningen igen (ny favorit), vit kjol. Och mitt nya halsband med Anaïs Nin . Min all-time-favourite-Anaïs. Lyckligt funnet hos den här Etsy-försäljaren.

Jag och S:et var inne en snabbis i stan för att fixa farsdags-present tidigare idag. Vi slank in på Engelska tapetmagasinet. Farligt. Där finns alla tapeter man kan drömma om. Vi tänker nämligen tapetsera om hallen och låta det fortsätta ner i S:ets rum (om vi kan få hjälp av mina föräldrar kanske. Please.). När vi kom hem surfade jag runt lite i deras webshop och hittade den här:
Den kommer från Pierre Frey och kostar 2095 kronor per rulle. Den är alltså inte aktuell överhuvudtaget. Men titta går ju bra. Fantastiskt vacker. Den påminner mig lite om Lotta Olssons träd som en av Glitterfittorna bloggade häromdagen.

3 kommentarer:

Ivana sa...

Åh vilket otroligt fint halsband, me like!

Sofia sa...

Halsbandslänken är helt livsfarlig! vill ha allt!

Josefine sa...

ivana: tack! jag älskar det. behöver köper fler..

sofia: jag vet. borde skrivit "varning! gå inte in. man måste köpa då!". jag klickade på länken själv nu. fan. känner att jag behöver några saker till. bland annat alice in wonderland-armbandet samt dödssynderna-armbandet. och lite fler saker.