måndag 8 november 2010

Dag 2


Igår kväll blev jag tvungen att rota fram dagens kläder ur röran för att hinna ta mig i tid till skolan idag. Det borde jag göra varje kväll för att spara tid men Orka! Garderoben behöver helt uppenbart organiseras ordentligt om den här utmaningen ska kunna genomföras. Dagens blev en gammal klänning som jag känner mig mesig i (men som jag tycker är fin), en omlottgrejsimojs som är jobbigt varm men kortärmad så jag fryser ändå, ett par varma knästrumpor som legat och sovit sedan förra hösten/vintern (minst). Jag kommer nog behålla allt och börja använda klänningen i stället för att låta den hänga och deppa på en galge.

3 kommentarer:

Helena mitt i smeten sa...

Det ser fint ut!

Helena mitt i smeten sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
E sa...

Ja, jättefint ju! Och jag förstår verkligen inte grejen med kortärmade koftor, frysa och svettas samtidigt? Men fin är den i alla fall!