måndag 15 november 2010

Smart.

Listig plan M tycker att han satt i verket nu. Han säger "kanske en katt till". Sen "nej, det kan vi ju inte". Sen väntar han på att jag ska dra igång övertalningskampanjen och att hans vinst ska bli att jag lägger in följande i potten:
Ta hand om kattlådan efter två katter för all framtid.

Så nu säger jag nej till katt.

M - Nej, ingen mer katt. Men så himla gulliga de är. Mysiga.

M - Tänk så fina de är när de är små.. minns du när Ryssland låg på mig mage och sov?

M - Nu har du allt blivit sugen på kattunge va?

J - Nej.

M - NÄHÄ. FAN VAD SUR DU ÄR DÅ!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Köp en hund tycker jag! Det skulle Stella älska. Hihi!

Josefine sa...

Jag har sagt att hon ska köra tjatfesten gällande det hos er.. win! haha

Unknown sa...

HAHAHAHA!! Det vet hon är ingen idé. Det blir ingen hund någonsin. Snyggt försök. Det blir ni som får ha 2 katter och 1 hund. Mohahaha:P