söndag 30 januari 2011

Andlig sterilisering.

M har just tvingat mig att ta över tjugo bilder på honom iförd en så kallad Onepiece i storlek s. Vi kommer troligen aldrig mer att ligga med varandra efter det här. Att behöva se sin partner iförd en heltäckande turkos kroppsdräkt är inget jag önskar någon.

Obs: han har alltså testat olika poser. Ångest, sensuellt, snyggt, sexigt osv. Det borde givetvis vara citationstecken kring sensuellt, sexigt och snyggt. Ångest behöver inga tecken kring sig. Verkligen inte.

13 kommentarer:

celina sa...

HAHAHAHA! Jag dör! Varför varför varför? :DDDDD

Jonna sa...

Om du behöver prata om det så är jag tillgänglig för ölfika från onsdag och framåt.

Linn sa...

hahaha! Snälla snälla snälla bildbevis? Snälla?

Anonym sa...

Åherregud! Snyggare än långkallingarna?/Bellaciao

Fritz Rudi sa...

Nu behöver du aldrig mer skylla på "huvudvärk" - bara hänvisa till avtändande ofrivilliga minnesbilder av en tajt onepiece ;)

Underlandet sa...

Hahaha! Är det priset han vann i den där tävlingen? Gottpåsepriset?

Veronika sa...

Bildbevis or it didn't happen!

Anonym sa...

Du vet att du måste posta bilderna på bloggen, Du vet det va?

Hanna sa...

:D

mikebike sa...

Haha.. det kommer det kommer!
Han har tänkt blogga nån bild själv så jag får tyvärr vänta på det. Man får inte pajja såna guldinlägg(???) för honom.

Fifi sa...

Snälla, snälla, kan ni inte liva upp den här trista måndagen med en liten bild?

Johanna sa...

Å; JAAAAA!! Typ dör av längtan att få klicka in mig på hans blogg nu. Haha. Måste tvinga mig själv att vänta en minut, sådär som man kan göra när man är riktigt törstig och äntligen får ett glas vatten framför sig (eller är det bara jag?)

Hissmannen sa...

Hahahaha, jag känner mig aningen skyldig då jag krävde bildbevis :P