tisdag 25 januari 2011

Nattkaffe.



Datorn hade dött och när jag startade den igen efter att vi sett "Me and you and Everyone we know" (jag gillade den fortfarande om än inte lika mycket - de där quirky tjejerna a la Amelie från Montmartre ger mig krupp) hängde klockan kvar på 22.18. Men den är ju 23.40. En stund innan den riktiga tiden visade sig trodde jag att vi skulle se en film till, läsa lite, surfa lite och sen lägga oss. Nu blir det kaffe så vi får se. Den där om att det är en dag imorgon också har vi aldrig gett mycket för.

4 kommentarer:

Fifi sa...

Jag måste säga att ert lilla komprimerade boende ser mysigt ut!

kram

Hanna sa...

jag har blivit så gammal att det skulle vara omöjligt att dricka kaffe efter klockan 18:00.

EnglandsNina sa...

Jag fattar verkligen inte hur ni orkar! Men det låter ju helt fantastiskt mysigt.

Josefine sa...

fifi: ja, vi gillar det lite! och s:Et vill ha det så här för alltid.. haha

kram

ms stiffneck: jag är så trött nuförtiden så det har ingen effekt på mig. tror inte ens uppåttjack skulle funka.

englandsnina: inte jag heller! men det är mysigt. gllar mest att somna först. helst somna ifrån nån dålig tv.