måndag 24 januari 2011

Semlorna talar i Majorna:

8 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha, bäst jag håller mig borta från kondisen här då. De behöver inte tala för att jag ska bli övertalad om man säger så.

Hanna sa...

Är det från konditoriet på chapmans torg? Jag är uppvuxen på Karl johansgatan.

*hemlängtan*

Josefine sa...

jenny: haha ja gör det. men missa inte biscottis. gudar. de är magiska!

ms stiffneck: ja men visst är det! jaha, så du är har bott alldeles runt hörnet då!

Hanna sa...

Jopp! K-J gatan hela tonåren + första egna lyan. Flyttade från sandarna för snart två år sen. Saknar mycket i Gbg. Även om jag inte ångrar mig.

Anonym sa...

men åh! illbattingar, det är ju en månad för tidigt!!!

Men, shit så gott det ser ut. ska vara tusan till att vara principfast. talande semlor hade nog fasen fått en taliban som mig på fall.

/Kapybaran
http://kapybaran.wordpress.com/

Josefine sa...

ms stiffneck: jaha, där ser man! vi bor vid columbus så bara ett stenkast från k-j gatan.

kapybaran: haha.. jag vet! dåligt för karaktären med så tjatiga semlor.

Fifi sa...

Ah, då måste jag testa Biscottis nästa gång. Igår köpte jag på Mariakonditoriet, på Chapmans torg köpte jag förra veckan, men jag missade skyltarna där!

Anonym sa...

Åhhh... gud vad gott! Men det lär jag inte hitta här så jag får väl göra som förra året; baka egna! Men oj så gott det är med semlor! Och när de ber om att bli köpta, ja då får du slå till!