onsdag 19 januari 2011

Hej igen!

Jag blev lite lat av vår helg i Mellbystrand. Vi blev alltså inte yxmördade. Jag tänkte att folk kanske skulle börja tro att vi gjort slut eller något eftersom ingen av oss uppdaterat. Men nej, ren och skär lathet handlar det om. Det och att jag lägligt nog till att min intervju, där jag sa att internateleverna antagligen kommer att drabbas av något virus som får deras kroppsdelar att växa, spelades upp på skolan.

Nu ska jag skicka lite restaurangtips till Finkoftan. Återkommer senare ikväll!

P.S. Det är alltid lite ångest när jag haft datorfritt: inte kollat mailen, facebook, bloggen osv. Jag känner att jag halkar efter. Har missat svara på kommentarer, mail och annat. Men nu blir det ordning igen. Snart i alla fall.

5 kommentarer:

celina sa...

Orka att jag faktiskt blev lite orolig att något hade hänt på riktigt. Men hurra för att du är tillbaka!

Josefine sa...

Haha.. ja det brukar jag också bli när bloggare bara är tysta plötsligt.Och tack!

Sofia sa...

Bra med paus. För er. Alltså.

Fifi sa...

När ingen av er bloggade på några dagar började jag tänka på det där med yxmördare. Tänkte skriva en kommentar till dig om det, men vågade inte ifall det verkligen skulle ha hänt nåt…

Jaja, ni verkar ha haft det skönt i alla fall!

kram

Josefine sa...

sofia: ja det var det! åh känner mig så jäkla stressad över den här veckan. måste ta det lite lugnt.

fifi: haha.. ja jag tänkte på det när jag postade inlägget tänk om vi BLIR mördade. då blir det ett jävligt obehagligt sista inlägg..

kram!