onsdag 26 januari 2011

Jaha.

Jag hittar inte "Spill" här i röran. Inte heller "Freedom" eller Richard Yates "Easter Parade". Den sistnämnda fick jag av självaste finkoftan som överraskning (= mycket uppskattad present).

Jaja. Jag ser Mauro & Pluras kök i stället och arbetar upp ett jävla sug efter paella och att laga mat i ett kök. Ett riktigt kök. Också längtar jag efter att parkera mig i sängen och se "In treatment".

Idag har vår snabbe snickare fått dit halva golvet i kök och vardagsrum. Imorgon blir det färdigt och i helgen målar vi! Och på måndag kommer en köksleverans (= mycket skruvarbete. 14 omonterade stommar.)P.S Jag är dödligt trött. Har fantiserat om varm dusch och bara drunkna i täcken och kuddar hela dagen. Nu händer det snart. Det blir tidig godnatt idag.

6 kommentarer:

emster sa...

skriver under på ditt ps.

Josefine sa...

Ja nu ska jag gå och duscha. Mina ögon svider! Har sett barntv flera timmar i sträck (skrev först skräck - mer sant).

emster sa...

HAHA!

Sofia sa...

Åh, det kommer bli så fint ju! Är det golvet som ska målas? Vad blire?
btw, du har kitty-mail. igen. (stalker)

Fröken B sa...

Jag fick easter parade av min dotter i julklapp. Förbannat bra bok det där. Herreminje. Verkligen.

Josefine sa...

Sofia: det blir vitt trägolv! som jag l'ängtat. ganska blankt blir det för kökets skull.

fröken b: ah, vad kul! jag ser verkligen fram emot att läsa den. ska bara lokalisera den i röran först.