måndag 3 januari 2011

Och samtidigt..

.. som vi säger hej till ork att se hela filmer kan vi nu vinka hejdå till sex och samlevnad:
Utan överdrift kan jag meddela att ca 80% av tjafsen här hemma handlar om M:s massiva iphone/blogg/internetanvändande. Det har varit happy joy luck när han inte haft fri surf på sin JÄVLA iphone. Men om en månad är den lyckliga perioden över. Jag gissar ändå att den är slut redan idag eftersom han fått hem den nya lilla telefonen i förväg (även om det än så länge bara är med kontantkort - moahahaha).

6 kommentarer:

Lisa sa...

Ja fy fan för de där telefonerna alltså! Min kille sitter och pillar på sin HTC tills jag ser rött. Borde ju tröttna snart kan jag tycka, men det tycks dessvärre inte vara fallet.

Anonym sa...

Vi har varsin nu. Enda sättet att få lugn, nu sitter vi och fipplar båda två. /Bellaciao, som spelar words med mikebike och det är hans tur nu...

emster sa...

hehe. jag vågar inte kommentera. jag är nog som M...

Josefine sa...

lisa: m tycker att jag sitter mycket med min htc men det gör jag inte. dessutom är jag kontaktbar de gånger jag använder telefonen för bloggande och annat. m. han svarar som nån sorts zombie. också tror han att man MÅSTE kolla upp saker hela tiden bara för att man kan.

bellacio: haha.. jag ska säga till honom att göra sitt drag!

emster: nej är du på den andra sidan!!

Anonym sa...

Nej, gör inte det, jag kan vänta. Det var dock kul att höra varför han varit lite senfärdig... /Bellaciao

Josefine sa...

haha.. jag sa till honom nu. han tvekade. så jag fattade på en gång att du leder. crush him.