lördag 29 januari 2011

Hej bloggen.

Vi målar golv och hinner inte så mycket annat.

6 kommentarer:

Fifi sa...

Att ni orkar!
Här packar vi och plockar. Och muttrar.

Helena mitt i smeten sa...

Då är ni säkert hungriga när ni kommer sen. Bra!

celina sa...

Å. Blir det vitt golv alltså. MEGET avundsjuk. En vacker dag ska jag också ha ett vitt golv. Ett vitt trägolv alltså.

Jenny sa...

Åh, det låter jobbigt. Jag är imponerad!

Josefine sa...

Jag är så himla glad för att vi gör det. Det känns väldigt lyxigt att kunna göra det! Och det var ju inte dyrt alls heller med plankgolvet när man ska måla = man behöver inte välja det finaste trät.

Jag längtar tills vi är färdiga! Katterna och barnen får lite spatt av att ha så liten yta att röra sig på. Vi vuxna hade nog kunnat ligga i sängen, dricka kaffe och glo på tv några veckor till utan problem.

inte skyldig sa...

Såååå fint!