söndag 2 januari 2011

Kväll.

Vi tar det väldigt lugnt. Precis det vi skulle hinna med gör vi: exakt ingenting av vikt. Jag plöjer Nurse Jackie, M ska spela tv-spel och vi ska se mer film och mer tv-serier.

Som nu ikväll. Nu blir det Somewhere, en espresso och kanske lite mer fotmassage. M gav mig ett fotkit i julklapp och sa att jag får behandlingar när jag vill tills produkterna tagit slut. Det är skitbra. Det finns fotsalt, peeling, massagekräm och fuktkräm. När de börjar ta slut ska jag i smyg fylla på så att jag har behandlingar för resten av livet. Han kommer inte märka nånting eftersom han snart får sin nya lilla iphone.

3 kommentarer:

Linda sa...

smart med påfyllningen.
Men blir inte ifånen hal med fuktighetskräm på fingrarna?

Josefine sa...

Hahaha.. det får han ta!

Fifi sa...

Smart drag där!
Jag tror nog att jag ska kräva en fotmassage ikväll, gud vad skönt det ska bli!